به نظر نمی رسد که زابیتسر در تابستان از بایرن مونیخ جدا شود اما سران این باشگاه انتظار بیشتری از این بازیکن دارند

مذاکرات سران بایرنی با مینو رایولا برای رایان خرافنبرخ و آینده نامعلوم مارسل زابیستر و مارک روکا در مونیخ، نگای داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ:

به گزارش طرفداری و به نقل از مایک ورویج خبرنگار تلگراف، سران بایرن مونیخ در چند روز گذشته در مورد رایان خرافنبرخ با مینو رایولا دیدار داشته اند. این بازیکن خواهان پیوستن به بایرن است. از آنجایی اولویت خرافنبرخ پول نیست بنابراین او با بایرن مذاکره خواهد کرد. گویا باین مونیخ برنامه خوبی برای خرافنبرخ دارد. اما تنها سوال باقی مانده این است که آیا باواریایی ها می توانند با آژاکس به توافق برسند یا خیر. مارک اورومارس مدیر ورزشی سابق آژاکس برای فروش این بازیکن، مبلغی بین 25 تا 30 میلیون تعیین کرده بود. به نظر نمی رسد با خروج او از آژاکس تغییری در این وضعیت ایجاد شده باشد. همچنان مشخص نیست آیا بایرن مونیخ حاضر است چنین مبلغی را برای جذب رایان خرافنبرخ پرداخت کند یا خیر.

وضعیت نامعلوم مارسل زابیتسر

 به نقل از اشپورت آینتس، با وجود اینکه اخبار زیادی در مورد احتمال فروش مارسل زابیستر در تابستان آت یمنتشر شده اند اما این سناریو هنوز به طور جدی در بایرن مونیخ مورد بحث قرار نگرفته است. بایرن اکنون بیشتر تمرکزش روی جدایی تولیسو معطوف شده و همچنین وضعیت و آینده مارک روکا در بایرن، نامشخص تر از زابیتسر است. با این وجود، سران بایرنی انتظارات بیشتری از این بازیکن اتریشی دارند. به خصوص در این زمان که لئون گورتسگا و کورنتین تولیسو به دلیل مصدومیت از غایبان ترکیب بایرن مونیخ هستند.